Jak rozsławić swoją i tak już znaną markę
Wiele
słynnych marek ubrań lub wielkie gwiazdy, których nazwisko lub
pseudonim artystyczny staje się sam w sobie marką, stawia na
jeszcze większą sławę. Najlepiej uzyskać ów efekt produkując
coś prestiżowego i dobrze widzianego okiem konsumenta. Najlepszym
przykładem takiej produkcji są perfumy lub biżuteria. Jeśli ktoś
słyszy o nowej linii perfum znanej marki, to w większości chce się
przekonać, jaki produkt może zaoferować ów marka z taką, a nie
inną opinią. Świetnym przykładem jest włoski dom mody Versace.
Na rynku modowym znajduje się od wielu lat. Marka ta zdążyła
sobie wyrobić doskonałą opinię u konsumentów i postrzegana jest
jako prestiżowa i warta swojej ceny. Dlatego gdy w 1981 roku ukazała
swoją własną linię perfum, świat oszalał. Perfumy Versace stały
się jednym z bardziej pożądanych produktów na rynku. Wiele
kobiet, jak i później mężczyzn uznawało obecność tych perfum
we własnych kosmetyczkach, za osobisty rozwojowy sukces. Gdy
dostawało się w prezencie perfumy z tej marki, było to doskonałe
posunięcie towarzyskie. Z upływem lat perfumy Versace miały coraz
więcej nowych zapachów zarówno męskich, jak i damskich. Po dziś
dzień każdy może odnaleźć wśród nich coś dla siebie. Od
mocnych dojrzałych drzewno – korzennych, po delikatnych cytrusowo
– kwiatowych zapachów. Niezależnie od wieku, płci czy statusu
społecznego marka Versace zatroszczyła się o każdego odbiorcę
ich produktów. Specjaliści zatrudnieni przez włoski dom mody
stworzyli najróżniejsze linie perfum pasujące do panującej mody i
potrzeb konsumenckich. Wśród
tych linii można wymienić: Eros, Versace Essence, Jeans Couture,
Bright Crystal, Versace Pour Femme, Versus, Yellow Diamond, Versace
Woman i wiele, wiele innych linii.
Komentarze
Prześlij komentarz